2011. január 11., kedd

Így jó

Valaki rázzon meg és ébresszen fel engem, mert ez hihetetlen! Eleinte próbáltam számon tartani, de már nem megy… annyi jó dolog jött, jön és remélem jönni fog, hogy én csak kapkodom a fejem. Még, még, még, még, még, ennyi nem elég. Na jó, ez így nem igaz, hiszen a telhetetlen kiskacsa nem én vagyok. Csupán egy jó történés érkezését szeretném hamarosan, de azt talán mindennél jobban.
Hetek óta egyik ámulatból a másikba esem. Váratlan telefonhívások, levelek, megbeszélések és mind-mind tele pozitív töltettel. Magánélet, családi dolgok, munka, felfelé ívelő lehetőségek… az egészség is kiderül hamarosan, hiszen nemsokára soron következő kontrolomnál kopogtatok.
Nem is értem mi történik mostanság. Talán egy jó tevő angyalka kísér, fogja kezem, irányítja dolgaimat, talán az élet egy következő lépcsőfokra való lépést „engedélyez” nekem, talán megnyíltak a kapuk, hogy az elmúlt évek befektetett ideje, várakozása -egy kicsit tétlensége is-, most végre kamatoztatva legyen. Lehet, nem tudom. De az biztos, ez egy nagyon jó állapot!

Nem engedhetem el azt a gondolatot sem könnyedén, ami menetrendszerűen ilyenkor érkezni szokott, vagyis beüt a krach. Csakhogy ajtóm neki nincsen nyitva, nagy lakatok, páncélozott toló rekeszek őrzik eme vaskaput…
-"Kérlek, ne is próbálkozz hozzám bejutni. Ne haragudj, de nem vagyok befogadó terád!"
A jó dolgokból akarok merítkezni, lépni, menni előre… bele a nem is oly ismeretlenbe.
Nem kell a lottó ötös, nem kellenek nyeremények, nem kell semmi ilyesmi. Az elém rakott lehetőségek, amik számomra pontosan ezeket helyettesítik.
Tudjátok mit, meggondoltam magam, inkább ne ébresszen föl senki, hagyjatok aludni, mert ez most jó, ez most valóban így jó.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Drága Krisztám !
Szép napra ébredtem veled örülök a boldogságodnak söt egy lakattal én is bezárom azt a bizonyos ajtot !
kivánom minden álmod valóvá váljon
Zsuzsa

Krisztuka írta...

Drága Zsuzsa,
a lehetőség számodra is adott valamiben, csak kerülgeted... és tudom, hogy érted mire gondolok. Kérlek lépj egyet te is! Nem csak A.-nak okoznál vele örömöt, de hidd el magadnak és a testvérednek is! Szurkolok nagyon, hogy meglépd!
Puszik - Kriszta

KisVirág írta...

Drága Barátnőm! Nem akarlak elkeseríteni, de kíméletlenül ébren vagy!! :)) és ez már maradjon is így! Öllelek és puszillak!

Névtelen írta...

Én csak egyszerűen örülök és azért majd el is meséled?
pusza era

Krisztuka írta...

Drága Era,
a körvonalakat tudod, ezek értek célba :) Szépen, lassan, fokozatosan haladva de felfelé lépés van. :)
Elkiabálni nem akarok semmit, ezért sem írtam még ide le, de ami késik, nem múlik.
Puszik

Névtelen írta...

Most akkor én kussoljak igaz? :-)

Gyüjjék csak az a jó, gyüjjék, végre van hova! Elfér Krisztuka, kapd fel mind, valamire csak jó lesz! Elfér a padláson.


Én meg azt kívánom hogy ne az álmod váljon valóra, hanem amit ébren akarsz. :-)
Érteeeeed?

P.

Névtelen írta...

Különleges dolgok csak különleges emberekkel történek....
Puszi:A...

Krisztuka írta...

Drága P.
Tegnap éjjel azért hívtalak, hogy beszélj... illetve én beszéljek, te meg hallgass :) majd mondj valamit... De ma bepótoljuk!
Padlás tele, egy ideje már ott is takarítok, de nem azért, hogy az újak elférjenek...
És igen, értem, és igeeeeeen és most jó, hogy nem kussoltál :)

Krisztuka írta...

Drága A..
bízom benne a legkülönlegesebb is megtörténik majd...
de nem miattam, hanem Ő miatta :)
Puszik