2011. augusztus 1., hétfő

Anyukám tollával ékeskedem :)

Minap próbáltam rendszerezni laptopomban található fényképeket és mikor megláttam ezt a remekművet, gondoltam nem hagyom ki. Felteszem a blogra, más tollával ékeskedve címszóval :)
Nálunk a gyerekek karácsony előtt mindig megkapják a kérdést, mit is szeretnének kapni a jézuskától… A két nagy tavaly „csöppet” elrugaszkodva a földtől, mondhatni a holdról sorolta kívánságlistáját, élén a laptoppal, a nem is emlékszem milyen hiper szuper számítástechnikai játékkal… majd a legkisebb a Bálint halkan, szerényen ennyit mondott: -"Én a favonatos játékomhoz szeretnék még sineket!" Na ez már igazán tetszetős ötlet volt, így rögvest és hangosan konstatáltam:
-„Idén azt hiszem, csak a Bálintnak lesz ajándéka a fa alatt…”
Azért annyira kegyetlen nem vagyok, a másik kettő is megkapta, igaz nem azt, amit kértek, hanem azt, amit én gondoltam :)
Szóval favonat. Hozzáteszem ha Bubu felépíti az összes elemet, a házakkal, sorompókkal, pályaudvarokkal és még ki tudja mennyi mindennel, nem marad egy talpalatnyi hely sem a 20 négyzetméteres szobájában… Erre ő is rájött, így sokszor az emeleten lévő nappaliban pakolgatja elő a pályát, had fusson ott a vonat, vagyis had lépkedjen át felette mindenki, ne csak ő. :)
Na most ehhez vegyem meg a nem is tudom hanyadik elemet? Most komolyan ezt szeretné? Ez fogja boldoggá tenni… Aztán anyu kitalált valamit.
Irány a Brico purhabért, meg festékért, egy kis világítós díszért….
-„Ha olyan helyre mész és látsz műanyag állatsereget vegyél légyszi…”
Na ez aztán az egyveleg… de tudtam, ha anyu nekiáll alkotni abból mindig valami jó kis dolog kerekedik… most sem hazudtolta meg magát. Szóval először is keresett egy műanyag „alagutat”, vagyis hengert, melyet körbe fújt purhabbal… jellegzetessége ennek az anyagnak, hogy megdagad, és mielőtt megköt jól formázható…. Így került a hegyre még lépcsősor is…. Öööö az jobban hangzik, hogy azért lett odafaragva, hogy játék közben a turisták könnyen felmehessenek a kiülős részhez, mint nálunk a Lánchídnál :) De azokra is lett gondolva, akik inkább az autós túrát válasszák, nekik egy apró kövekkel teleragasztott hegyi út lett beleeszkábálva az oldalába, majd körbefuttatta a világítást, beletűzdelt növényeket és persze állatokat is, de mindezek előtt lefestette. Hát így lett nálunk az egyszerű fa sín elem helyett a favonat pályának alagutas hegyoldala.
És akkor most jöjjenek a képek:
"Húúúú, ez az enyém mama?" 

Az én családom nagyon kreatív… leszámítva aput, bátyámat és engem :) Vagyis ez a mondat talán úgy hangzik helyesen: az én családomban anyu, a gyerekek és a sógornőm igen kreatívak. A kis lurkók sokszor ajándékoznak meg saját készítésű tárgyakkal. Legyen szó hűtőmágnesről, nyakláncról, asztali díszről, ... papírzsepi vagy akár tea filteres dobozról. Ez utóbbit mellékelem, hogy mindenki lássa, milyen szép használati "kincsek" díszítik lakásomat :)

Köszönet érte a három kis kézművesnek: Zsombornak, Lillának és Bálintnak! :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Már most nagy gondban van a Jézuska,hogy az idén mit is kreáljon.....
Puszi:anyu