2011. december 4., vasárnap

Karácsonyi kérés... meglesz :)

Ebéd a családdal. Általában vasárnaponként ez a program. Jó, nem minden hétvégén, de amikor a többség otthon van, én is hazaugrom egy kis hazai elemózsiáért és a szülői ház illatáért.
Ma, amikor kanalaztuk a levest megbeszéltük a gyerekek nálam lévő ünnepek előtti napjait, és persze a lurkókat kikérdeztem ajándékok terén. Mondjuk bármit is mondtak volna, már lekéstek, hiszen felőlem akár ma este jöhet a jézuska. Pár hete már mindenkinek mindent megvettem :) Nincs egymás lábára lépés, nincs ötletelés… csupán elnyúlás a kanapén, mikor mások még rohangálnak a ki nem talált meglepetésük után :)
De vissza az ebédhez!
-„Lilla, te mit szeretnél?” – kérdeztem póker arccal, érdeklődve.
-„Korcsolyát, könyvet, és Ipod touch-ot!” – felelte levegővétel nélkül.
Ez utóbbin „picit” fennakadtak a szemeim, arcberendezésem is megváltozott a döbbenettől, de azonnal kitört belőlem az, amire senki nem számított.
-„Meglesz Lillus, meglesz. Ismersz, nem?"
Na erre az asztal körül ülőknél állt meg szinte egyszerre a kanál a kezekben. Lilla szeme kitágult és ragyogott az örömtől...igaz nem sokáig.
-"Ha futsz, akkor majd kiabálok: Állj pad… táccs :)” - nevetek.
Ugye mondanom sem kell, sikert nem mindenki körében okoztam ezzel, de nálunk egy ebéd már csak ilyen mókás a családdal!

Nincsenek megjegyzések: