2012. január 7., szombat

BUÉK "spontán"

-„Figyelj, akkor sütök csípős és nem csípős csirkét, meg csülköt és készítek körözöttet is és…”
-„Állj, ennyi mindent kérlek ne hozzál, mert jól bezabálunk, aztán a végén csak elnyúlunk. Helyette buli lesz!”
Mindenki lázasan készült, tervezgette az estét, milyen göncöt húzzon magára, mit hozzon… semmi célunk, semmi tervünk nem volt, de tudtuk ezzel az apró kis hiányossággal simán megbirkózunk. Spontán.
Mivel bevállaltam a társaság egy helyre fuvarozását, ezért estig nem ittam. Akarom mondani ez a mondat helyesen így hangzik: alkoholt nem ittam.
-„Elmegyek veled, és veszünk mindenféle maszkot, na meg trombitááát. Ok?”
Igen, trombita nélkül nem szilveszter a szilveszter :)
Csupán két behajtani tilos utca tábláját hagytam figyelmen kívül, mivel a többiek azonnali jókedve és harsány sikító nevetése bearanyozta a kocsiban a hangulatot! Úristen, mi lesz még itt...
"Trombita harsog, dob pereg, kész a csatára a sereg. Előre!" –mondta Petőfi anno. Hát a dobot mi kihagytuk, de a trombitát nem! Azt vettünk! Lettek party szemüvegeink, playboy nyuszi füleink... Szóval az összes ilyenkor kihagyhatatlan kellék bespájzolva!
Az isteni finom kajára, szerintem úgy vetettük rá magunkat, mint akik sosem ettek. Csípős, nem csípős mindegy volt, virslis kifli mellé még más egyéb finomság is landolt bendőnkben. Amit megkívántunk, ettünk, közben persze ittunk! Én óvatosan, mert tudtam unokabátyám dió pálinkája igen hamar fejbevág. Kata barátnőm arcára félig ez okból ült ki a mosoly, hiszen pontosan értette miért is intem óva a többieket. Ő előző hetekben, a Keszthelyen tett rokonlátogatás óta tudja mennyire, és milyen rövid idő alatt.
Mára már a többiek is megtanulták: rokon pálinkája finom, de gyorsan hat. Hiszen nem hat feles lett elfogyasztva belőle :) Bár az is igaz, nem csak annak az egy üvegnek lett a fenekére nézve! A buli részleteiről  elég pár címszó: táncoltunk, roptunk, buliztunk, ittunk, ettünk, nagyokat nevettünk, koccintottunk…ahogyan azt mindig is szoktuk, mondhatni hoztuk a szokásos formánkat :)
-"Menjünk le a ... helyre, az ottani dj-nek én vagyok a kedvence, csak nekünk fog játszani." - vetette fel az ötletet Londonból hazalátogatott barátnőm. Lábjegyzetben megjegyzem ide már nem jutottunk el. Sem ő, sem mi :) és ennek nem a taxis volt az oka :) A „nyuszilányok” útközben koncertlátogatásra változtatták programjukat. Igaz, fő nyuszilány nélkül, ki csak elkísért bennünket a taxival, és azonnal fordult is vissza, mert hirtelenjében egyéb tisztázódásra váró dolga akadt :D Ez olyannyira sürgős volt neki, hogy a Dózsa György út belső sávjában haladás közben felszínre is tört :) A nyuszilány :)
Így történt, hogy az előre meg nem szervezett (bár azt azért tudtuk, hogy este búcsúztatjuk az ó, és köszöntjük az új évet) buli a négy fal között volt táncolós, a koncerten tombolós, és hajnalban a II. felvonásban újra evős, ivós. Mondtam már, ahogy szoktuk. Ha buli van, akkor vagy jól vagy sehogy. Hát most jól. BUÉK mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: