2011. február 22., kedd

A pöttyös az igazi :)

Az általános iskola örök kérdése volt február tájékán: „Te mibe öltözöl be?” Ez idáig rendben is van. Na de, azóta eltelt húsz év és a kérdés ismét visszatért életembe.
„Helló Mindenki!
Aki ott volt, és nem ivott eleget, vagy inkább túl sokat, az még emlékszik, milyen jó kis bulival búcsúztattuk az óévet...(aki nem volt ott, az sajnálhatja) :)
Az okosok azt mondják, ahogy indul az újév, olyan lesz az egész.
Éppen ezért gondoltuk többen, hogy folytatni kellene, vagyis, ha már farsangi szezon van, hát, mondjuk egy jelmezbál tökéletesen megfelelne indoknak…”
Elkezdődött a fejtörés, a titkolózás. Voltam már Hamupipőke, a szegényebbik „fajta”, beöltöztem királylánynak, hogy az érem másik oldalát is kipróbáljam, cowboyként is mutatkoztam már… na de 2011-ben mi legyek? Passz!
Ami kapásból eszembe jutott, Columbo felesége. :) Azt soha senki nem láthatta… tehát ők nem is tudják, hogyan néz ki valójában, vagyis a ruházatom és kinézetem a nap bármely napszakában megfelelő lenne.
Majd jött a következő ötlet. Egy egyszerű fekete lepel, ráfestve csillagok, karton süveg, Lillától kölcsönkérni a varázspálcát, mely minden egyes suhintásnál villog és hangot ad… varázsló leszek. Igen, ez jó lesz! Már láttam saját magamat, amint hasalok a parkettán, serényen rajzolom az anyagra a díszeket… és akkor, és akkor beugrott valami! Ugyanennyi ráfordítással, egy sokkal jobb jelmezem is lehet.
-„Anyu, adj légyszi egy lepedőt, mert a ruhámhoz ez kell…”
A lepedő itt nem az ezres papírpénzt "takarja", hanem az anyagot, amiből készült a mindenkit megnevettető maskarám.
Elkészítése: Először megrajzoljuk a kontúrt… Bálint favonatának egyik kanyarja tökéletesen megfelel a célnak, pont jó lesz a felirat keretéhez… aztán kerek kistál elő, ez segít a szabályos pöttyökben. Ha nem lenne, bajban volnék... Én ugyanis annyira béna vagyok, rajzolásban, hogy a pöttyös labda papírra vetéséhez is nekem körzőt kell használnom.

Ruhafestékkel színezés… (csaltam a képen nem látszik, csak a szélénél használtam ecsetet, a többinél szivaccsal maszatoltam) közben körömfestés…na jó így talán nagyképű a szöveg, mindenki láthatja ekkora körmöm nincsen, ez inkább újfestés… majd szín lefelé sikálás a bőrről… felirat is rákerül, ez bizony óriás lett… :)
Árucikk "eredeti" vonalkód nélkül csupán félig van készen. Mehetnek rá a számok, számok, és a számok… aki ismer, az tudja miket rejtenek eme jelzések. Nem nehéz kitalálni :)

Végül varrás, gumírozás. (vagy nem tudom, hogy hívják ezt a műveletet) nekem jó gumírozásnak is. Én ezt értem. :)
Pont, pont, vesszőcske, készen van a fejecske… na nem, ez nem így készül. Ide más technika kell. Karton, olló, ragasztó, tűzőgép, fehér anyag, és a tök fejem. Figyelni kell, nehogy összekeverjem a sorrendet…
Mikor elkészül a maskara, Honey szeme felcsillan.

-„Mielőtt belebújok mond meg: szeretsz? Ha utána kérdem, tudom, lódítasz :)”
A buli csak szombaton, de mi már szerdán ott „randizunk”. Feladat van bőven. Állmennyezet bontás, hangfalak fúrása, kábelezés… kipróbálni a direkt saját bulijainkra vásárolt fényeket… alakul ez… mint púpos gyerek a prés alatt :)
Forgatókönyv ezek után a már megszokott ütemben és sorrendben zalik. Buli előtt pár órával néhányan csajok lemegyünk előkészülni a kajákkal. Sütünk, főzünk, tüsténkedünk…
Most pizza és tökipompos a menü… nem rendelt, hanem saját kezünk által gyúrt tésztából.
Aztán szépen lassan érkeznek a barátok: Magdi anyus, Apácák, betotyognak Pingvinék is, Gésa, Kalóz kapitány is hajóján, Kleopátra, … Szerelő és a Katicabogár, Minnie egér Katona kísérettel, Csillagszemű juhász, Hófehérke Lovagjával, Rumcájsz… volt itt mindenféle öltözet.
Titkos szavazással elvittem az első helyet, ugyanis jelmezversenyt rendeztünk, rengeteg móka, kacagás, evés-ivás, fényképkattogtatás és végül hajnalig dáridózás... Mondom, hogy a forgatókönyv a szokásos volt :)
És hogy jövőre minek leszek beöltözve, na ezt még nem tudom. Ha pöttyös imádatom véget ér, ami elképzelhetetlen, de ne zárjuk ki lehetőségét, akkor talán Pimpa leszek, aki ugye mint tudjuk elhagyta pöttyeit… :)
Ui: Tesóm gyerekeinek mondtam, két legyet ütöttem egy csapásra jelmezemmel, hiszen ha ők egyszerre belebújnak a Túri Rudiba, ráfestem: "Családi csomag"


5 megjegyzés:

KisVirág írta...

Kár hogy nem lehet egy ráadást most azonnal! :) Jelentem, süt a Nap! Csak sikerült elűzni a telet :))) A készítés nagyon jó, tetszik :))

Névtelen írta...

Krisztuka!

Lehet ez az én egyéni szemszögemből fakad, de nekem inkább úgy nézel ki mint egy sebesült Ku Klux Klán tag aki bekapott pár találatot, sőt a fejét sem kímélték a "csokik"...
Belinkelek egy képet is, elvileg lehet ő is pöttyösnek öltözött, csak étcsokisnak, és nem harapták hanem szopogatták. :-)

http://ellenkultura.info/wp-content/uploads/2010/02/klu_klux_klan.jpg

Péter

Krisztuka írta...

Drága Péter, látom vidéken a Túró Rudi kultusz nem létezik :)
De ezek szerint nem csak családi csomagnak alkalmazható jelmezem, hanem majd gyermekeidnek is oda tudom adni másmilyen értelmezésben :) Látod milyen jó, hogy ennyit bíbelődtem vele :)
Látom a másik lényeg is megragadott, gondolom átérezted a fájdalmat :)

Drága Virág, ráadás ebben a műfajban jövőre :)
Következő bulira már haladtam a dolgokkal. Hamarosan "Sopronizhatnánk" :)

Névtelen írta...

Vidéken csak rudi kultusz van a túrót mind eladták pestre (Hadd egyék azok a fimom úúúúri néééépek!) :-))

Elimerem a munkát amit belefeccöltél, de nekem ez nem "jött át", hanem - mint említettem - egy legéppuskázott klántag, bucira vert fejjel.

Tudom hogy megérded, hogy megértelek :-)

Péter

Krisztuka írta...

Annyi italmennyiség után, ami ilyenkor elfogyasztódik vagy amennyit te is el tudsz fogyasztani, hidd el könnyebb kimondani, hogy Rudi, mint hogy klu klux klán :)
Ezen esetben Te is az elsőre szavaznál :)
Ezen megvilágosodás után ugye milyen jó a rucim :) Persze, hogy megértelek :)