2010. május 23., vasárnap

Ilyen nincs és mégis van 1.rész

Minap egy kedves barátom szólt, hogy vasárnap menjek fel a Malév honlapra, mert olcsóbbak lesznek a repülőjegyek. Persze ma amint kinyitottam szemeimet, rögtön eszembe jutott mondata és a hírek elolvasása előtt felléptem a weboldalra. Amint megláttam az összegeket szerintem akkorát sikítottam, hogy a környék fáiról ájultan estek le a madarak. Többször is rápillantottam az utazás értékére… Ilyet, ilyen nem lehet! Majdnem fél áron repülhetek!
Hogyan is mondta Vitray Tamás? "Ilyen nincs, és mégis van."
Noteszem előkaptam rápillantottam főnököm nyaralásának dátumaira, beütöttem magamnak is ezt az időpontot és vártam mit dob ki nekem a gép… Igen, hely és jegy is van! Ekkora szerencsét!
Tegnap Murat megkért ma tizenegykor keltsem fel, még a skype-ot is bekapcsolva hagyta, hogy biztosan meghallja ébresztésemet. Azt is megbeszéltük, mielőtt befoglalom jegyemet, előtte gyorsan egyeztetünk…
Mikor is volt az első hívásom az interneten? 10.08-kor. Azóta szinte öt percenként újra klikkelek a hívás gombra, de semmi. Olyan mélyen alszik, hogy nem hallja. Ez nem az első eset. Ilyenkor nagyobb kitartásra és türelemre van szükségem, mint annak, aki megmássza a Himaláját!

Mobilját már oly sokszor hívtam, hogy lemerült…
Utolsó mentsvárként maradt a barátja, ráküldtem egy segítség kérő üzenetet.
Azonnal vissza is hívott, hogy ő sajna dolgozik, és az, aki nyakon tudná önteni kedves barátját egy pohár vízzel, ő is ki van kapcsolva.
- „De figyelj, olyan egy óra körül szerintem már fel fog kelni.” - próbált nyugtatgatni.
Mire gyorsan rávágtam… „már ha szerencsém van”.
Rápillantok az órámra, a mutatója most mintha gyorsabban járna…
Itt már mindjárt egy óra, nála meg már kettő.
Frissítem a honlapot, még van jegy… de meddig?
Hát most én is azt mondom, ilyen nincs és mégis van.

3 megjegyzés:

Athene írta...

Remélem megvetted a jegyet.
Olyanszép a történeted mint az Ezeregyéjszaka meséjében:) Sok sikertkívánok neked és sok boldogságot!

Athene írta...

Úgy látom beragadt a Space a gépemen:) Bocsi

Krisztuka írta...

Kedves Athene,

Jegy végül megvásárolva :) amihez picit mégkalandosabban jutottam hozzá, mint ameddig megírtam a történetet.
Köszönöm soraidat és, hogy olvasol.
K.