2010. május 23., vasárnap

Ilyen nincs és mégis van 2.rész

13.37 – végre skype hangom célba ér! Nem hiszem el! Mint a nyári zápor oly hirtelen és töménytelen mennyiségben zúdítottam Muratra mondandómat. Szerintem hidegzuhanyként érte az egész, azonkívül abban a pillanatban a szokásos fél órás „reggeli” ébredezés is elmaradhatott nála. Gyorsan átküldtem neki a kiválasztott dátum időpontot, és hogy biztos legyek abban nem félálomban futja át soraimat, ezért sokkolás végett odabiggyesztettem ezt is: "már a barátoddal is beszéltem, hogy segítsen nekem valahogy felébreszteni téged."
Na több sem kellett, abban a pillanatban tárcsázta a fiút… Amint ez a kedves haver meghallotta Murat hangját elkezdett kiabálni vele:
-„Kriszta nagyon keres téged, te pedig csak alszol…” Innen is jól megkapta a magáét. Pedig csak szunyókált. :)
13.43 - Következő teendőm, telefon kedves barátomnak, aki jelezte felém, hogy ma a Malévnál találok olcsó repülőjegyet. Kicsöng… semmi, újrahívom… semmi. Sebaj, tárcsázom a cégesét. Ki van kapcsolva. Jó, akkor a feleség mobilszáma lesz a megoldás, gondoltam...de nem, azt sem veszik fel. Feleség cégese... néma fülekre találok.Újra kezdem a kört. Férj mobil, feleség privát mobil, feleség céges mobil… férj mobil, feleség…
Egyre idegesebb vagyok, az idő halad én meg a cél előtt elvérzek. Tudom, ilyenkor csak pár darab repülőjegyhez lehet ilyen olcsón hozzájutni és ebből nekem egy kell. Akarom azt az egyet.
14.00 - Kezem folyamatosan az újrahívás gombon, de még mindig csak a csöngés hangokat hallom. Na jó elég volt, akkor majd én befoglalom magamnak azt a jegyet.
Vezetéknév… kitöltve, keresztnév… és ekkor
-„Hello Kriszta” – köszönés csapja meg a fülem. Jaaaaj, végre!
-„Azért hívlak állandóan, mert találtam nagyon olcsó repülőjegyet.”
-„Jó, akkor majd este befoglalom neked, nem vagyunk otthon.”

-„Neee, légyszi most, mert mi van, ha elviszik előlem”
-„Oké, akkor mindjárt fellépek cégünk weboldalára, megcsinálom neked az előfoglalást.”
Murat közben örül, mert felismerte az ismerős "hangot". Tudta azzal a fiúval beszélek, akivel söröztünk és aki ilyenkor segít nekem.
E-mail megérkezik, dátumok stimmelnek, az ár még olcsóbb. Általa mégkedvezményesebb áron repülök ismét.
Ekkor már a fél hármas harangszót is elütötték és én már nem is tudom hányadjára fáradtam le idegileg. Pont jókorra beszéltem meg barátnőmmel a három órás találkozót. Elindultunk kimozdulni, kávézni, sütizni és kibeszélni mindent. Volt mit. :)
16.42 - Épp egy koffein kortyolás közben telefonom csörög.
-„Hello, megkaptad az előfoglalást? Minden oké? Este miután hazaértem véglegesíthetem utadat?”
-„Persze, minden tökéletes.”
-„Egyébként kettő darab jegy volt még összesen erre a járatra.”
-„Ilyen nincs és mégis van”
– felelem.
Ui: 23.19 - repülőjegyem megérkezik e-mail fiókomba. Már biztosan repülök. Ezt ma délelőtt a "lábon kihordott agyvérzésem közben" még nem hittem volna el, hogy így lesz. De most már látom, kettőből az egyik a nap végén valóban az enyém lett.

4 megjegyzés:

vízcsepp írta...

Ezen jót nevettem...gondolom te nem.
De a lényeg, hogy megvan a jegy!
Jó utat neked!

Krisztuka írta...

Most már én is nevetek... de akkor egy gyenge agyvérzést hordtam ki lábon :)
A jegy valóban megvan, csak sajnos nem holnapra érvényes.

Névtelen írta...

Ha holnapra lett volna érvényes (05.25) már csak alig lenne vissza pár napod. :-)
Látod? Milyen jó hogy még az egész előtted van!

Azért jól rá tudsz pörögni egy témára...


Péter

Krisztuka írta...

Minden nap egyre közelebb az induláshoz... De még olyan messze van a közelebb is. :)

Hát igen. Én nő vagyok, aki szeretné időben lerendezni vagyis megrendelni a dolgokat, a pasik meg úgy vannak vele, majd elintézzük, minden megvár.